網頁

2012年7月22日 星期日

西貢新德記の支幾飯聚@21Jul12


所謂貴人出門招風雨,有時c9都會懷疑自己係貴人…..哈哈!因為今晚呢個飯局係成半個月前約好嘅,點知到出咗門口上咗巴士入緊西沙睇住個天係咁變、越嚟越黑,心諗唔係化…..好日都唔入下西貢、一入就瀨嘢!?果然落車即刻出事、橫風橫雨、有遮都無用,同LLB變咗兩隻落湯雞!不過本著「c9精神」嘅信念,無論如何都要入去Noble Living一轉先肯再去食飯…..

c9狠狽地去到舖頭門口,見到老板仔都好狠狽地將門口d嘢搬入舖頭,不過c9都照衝入去左睇右揀,後嚟老板就問我係咪朋友介紹、仲每樣嘢都話有得平,so nice! 最後敗咗d一膠過嘅刮刮…..
敗完東東再去酒家攞枱,一共7人風雨不改地陸續到達、果然係「支幾朋友」!我地叫咗個6set再加幾味餸,實行坐足佢成晚(因為去到先通知我地8:30pm要交枱..…搞鬼錯,訂枱嗰時又唔講!)最後當然無趕我地走啦,老板仲話下次事先講明比怇知要飲酒會坐成晚等佢好安排喎





本來大家高高興興食到差不多完場,點知隻LLB唔知係咪飲大咗突然爆響口話第日係c9生日、攪到班酒友們即時度一度有咩好下場,真係比佢地激c!不過c9勁開心、佢地買咗個cake拉大隊去咗間Pubc9切,仲盡興到每人一round shooters…..之前餐飯已經飲咗8支架喇,而c9就咁就比3shooters攪掂咗、wing到瞓覺!至於隻LLB晨早已經斷埋片,返到屋企仲勁唱「感激我預見」,第日又問番我係咪佢自己走去沖涼添!




真係要謝過呢一班「支幾朋友」,除咗幫c9慶生之外、酒聚時候大家都可以忘卻煩憂、盡情盡興!c9仲諗住要每月一聚嚟keep住呢份情誼架!

1 則留言:

  1. 我都入過呢間店, 但唔敢買...好似太平, 唔知quality點
    你用完report一下
    [版主回覆07/30/2012 21:08:42]其實我都係第一次買, 不過見好多blogger都去買, 連我上cooking class導師Rachel都用緊, 應該無問題^^

    回覆刪除