網頁

2012年7月23日 星期一

SabatiniのSunday Brunch@22Jul12



講出嚟真係笑屎人.....c9第一次食Sunday Brunch! 為咗隆重其事,就揀個值得紀念嘅大暑日子嚟獻出c9嘅第一次啦

本來想book ICC 10x樓嗰間,點知full鬼晒...諗諗下不如試下呢間啦,據聞口啤都唔錯



呢隊band好盞鬼...會去每枱叫人點唱,除咗中文英文生日歌、仲識唱光良嘅「童話」!


我地大約12:30pm去到,呢頭坐低嗰頭c9就發揮港女本色.....出去巡場加影相


頭盤前菜係buffet style.....有c9至愛嘅Parma Ham


亦都有c9至憎嘅臭芝士


當然仲有其他冷盤沙律.....


c9梗係唔會貪心,因為仲要留肚食甜品


不過湯同麵包都唔少得...同LLB兩份食


LLB嘅刺身多士

炭火燒肉+海鮮.....呢個貪心咗要2份,因為幾好食


原來今日個menu有龍蝦同pasta送.....waiter仲叫我地主菜唔好揀意粉添


呢個係LLB嘅



呢個係c9嘅....好好味,清晒


嚟到呢個時候.....我同LLB已經飽咗大半,而主菜亦都上枱

c9嘅海鱸魚.....超美味



LLB嘅5成熟羊架


食完主菜c9已經9成飽.....開始要動另一個胃喇,但係LLB食完兩件架就扯緊白旗鳥







可惜c9另一個胃都唔係好裝得....只係食得落呢d


最後一枱都係杯.....除咗水、有無限添飲嘅Sparkling或果汁、跟主菜嘅紅/白餐酒,飯後咖啡茶



呢餐食咗兩個幾鐘,真係飽到呢.....到夜晚返娘家都完全唔洗食,而且LLB仲覺得Semi-Buffet對於我地嚟講已經too much,以後都係揀食全set好d喎.....都啱嘅,貴精不貴多、免強個胃又無幸福,一於嚟緊9月結婚週年再揀過.....






1 則留言:

  1. sabatinie我去過dinner
    總覺得食brunch要滿室陽光先岩feel
    [Mr & Mrs Leung回覆07/30/2012 23:12:17]IFC入面的Isola, semi buffet, 我覺得OK, 大玻璃窗, 又可以坐室外
    [版主回覆07/30/2012 21:12:14]Haha....dinner c9唔捨得食, 充滿陽光嘅brunch都好吸引, 有咩推介?

    回覆刪除