網頁

2011年11月5日 星期六

HKCECのHK Int'l Wine & Spirits Fair@3Nov11

每年10-11月係各酒友嘅wine months,無論大型小型公開嘅私人嘅wine event / function多到數唔晒,wine & dine啱啱完幾日後又嚟場勁嘢.....

好多朋友都頭痛年尾無乜假剩究竟點樣可以抽時間去.....好在我同LLB今年無乜點放假,所以寧願攞日AL光明正大咁一早輕輕鬆鬆入場



之前報咗名嘅德國酒seminar.....除咗可以了解多d之外仲試咗2支Pinot Nori同7支Riesling,不過就無BA同TBA試



下晝開始就陸陸續續見到LLB d酒腳朋友仔報到、個場亦都開始多人熱鬧起嚟

行到間某大型本地入口商見到佢地代理呢隻朱古力酒.....一試難忘即時入咗支原味嘅


跟手marketing姐姐以1:1溝埋呢隻XO cafe比我地試.....估唔到佢地咁鬼夾,於是另一位老友就買埋佢索性同我一人一款放晒响我度wakakaka
行足一日,腳仔軟事少、有人又飲醉斷片事大!返到屋企服侍完佢我先可以安心去沖涼.....激屎我!










沒有留言:

張貼留言