網頁

2011年11月22日 星期二

Wine Wine Clubの秋田晚宴@20Nov11

澳門行第一目的係參加由Wine Wine Club响Curry Monster舉辦嘅Sake Dinner,雖然我唔食生嘢亦都唔鍾意飲sake,不過朋友誠意叫到都要比下面嘅



每位參加嘅客人都有2隻唔同款嘅名牌酒杯仔送用嚟飲sake


全晚就係飲呢支sake,嚟自秋田、年產量得6000支,係Wine Wine Club獨家代理嘅


剌身(牡丹蝦, 活立魚, 活鱆紅魚, 三文魚, 海膽).....雖然無食,不過一睇就知新鮮,個個都話好鮮甜!


什錦壽司.....我只係食到鰻魚>.<


酥炸廣島蠔.....呢味唔on list!只係大家知我唔食以上嘅嘢,於是Curry Monster老板好好人咁叫我order餐牌上熟食嚟補數


什菜沙律


青瓜芒果沙律


清酒煮花螺


鹽燒東星班



石燒澳洲M5和牛

野菜天婦羅


串燒秋田米通配日式咖哩



其實仲有2味菜(無影相).....「炸豬扒咖哩秋天米飯」同「綠茶雪糕配日本紅豆」,只不過去到呢個時候大家都飲high晒、又玩到顛晒,而LLB直頭醉到pat泥咁瞓咗响度,最後得番我地兩個,因為其他朋友全部要趕船返HK走晒

於是諗住扶LLB搭的士返酒店,點知所有的士見到LLB醉到咁款都唔肯停車!就算我走去開咗車門架的士都自動閂門閃,嗰一刻忽然覺得好無助.....

再等落去都唔會有車肯停,終於決定扶住LLB行返酒店,明明唔洗10分鐘嘅腳程攪到行咗成半個鐘,真係又嬲又忟到想喊

返到酒店佢連涼都無能力沖就瞓到第二朝.....條數我會同佢慢慢計

沒有留言:

張貼留言