網頁

2012年8月19日 星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第11話】- 親子丼

呢個星期c9超級忙碌,星期一放工去咗Bear家拎新玩具、星期二OT、星期三又OT、星期五去Food Expo、星期六Home Gathering、星期日返娘開飯,只有星期四煮到飯、亦係唯一一晚可以做功課,真係細個讀書都無咁上心呀

不經不覺去到第11話喇,下星期仲可以見下d煮友仔,超期待!
回正題,今份功課係親子丼.....即係滑蛋雞飯,c9參考咗另一煮友「
鬼嫁」嘅食譜,做咗兩個版本.....一個洋蔥底(比LLB),一個本菇底(因為c9唔鍾意食洋蔥,喎出面食親都會走洋蔥)

材料:
雞扒 兩塊
洋蔥 半個 或
本菇 一包
雞蛋 兩隻
鰹魚湯粉  一包(5g)
日本豉油  四湯匙
味醂 三湯匙
酒    一湯匙
糖    一湯匙
水    200ml





首先將雞扒用胡椒豉油生粉醃15分鐘後入已預熱180度焗爐焗20分鐘備用


焗完樣衰衰添


洋蔥切絲 或 本菇撕成一條條



將水、鰹魚粉、日本豉油、味醂、糖同洋蔥絲一齊煮滾,盛起一半湯汁留比一陣煮本菇用


一塊雞扒切件回鑊,打一隻蛋係咁意發下佢仲見到蛋白同蛋黃嘅、倒3/4蛋槳落鑊、轉小火唔好多手攪佢


當蛋槳成型再倒埋嗰1/4落鑊轉最細火待慢慢凝固


輪到做本菇底,基本上係重覆以上動作....將剩餘一半嘅湯汁連本菇再煮


雞扒切件回鑊


倒3/4蛋槳落鑊轉小火冷眼旁觀


成型再倒埋1/4蛋槳轉最細火


最後舖上飯度就食得


8 則留言:

  1. 用菇底應該好味

    回覆刪除
  2. 菇菇我都愛架 又可以多個選擇喇

    回覆刪除
  3. 你快和美國胃握手做朋友, 他也不吃洋蔥的, 會細心把每一條都抽出來不吃, 但又要有洋蔥的香味喎, 我今次居然炒好之後幫他把洋蔥挑出來, 我太好服務了

    回覆刪除
  4. 洋蔥沾左汁咁好味都唔食? 焗扒睇落好香咁!

    回覆刪除
  5. 好like你個菇菇版呀!!!

    回覆刪除
  6. 我想試下本菇版本啊, 靚靚~~ ^_^

    回覆刪除
  7. 我想試下本菇版本啊, 好靚啊~~ ^_^

    回覆刪除