網頁

2012年8月17日 星期五

HKCECのFood Expo@17Aug12



晨早同LLB拎咗星期五放假諗住去行Food Expo,點知前一晚就打風、驚屎去唔成,最後好在李氏力場頂得住,第二朝就掛返3號波,c9施施然起身整早餐,然後向會展出發


一如以往呢個室內版工展會會場超多人,我地首先入「尊貴美食區」睇下先,多數都係d酒呀ham呀和牛呀海味呀咁,行完一輪去返公眾館搵「孖人」booth、亦係此行目的想望下Staub隻蜂巢鍋有無平,點知同出面一樣,除非

連埋佢隻23 Oval一套咁買先化算, 但係我已經有LC唔想重覆size,落空鳥!跟住經過WMF booth見到佢有隻24cm淺鍋送玻璃蓋好似幾抵,即刻whatsapp問下用開「孖人」嘅粉絲朋友買唔買得過,佢話超值.....雖然c9唔係好用不銹鋼廚具,不過既然朋友咁講c9就博一博買嚟試下啦!



之後再返入「尊貴美食區」因為LLB要買酒,經過一個海味booth d靚女叫我填抽獎券、話一陣如果抽到的話,只要象徵式比$1蚊就可以即場享用一隻南非四頭鮑咁話,c9當然唔信有free lunch啦,不過LLB就抱住無所謂嘅心態填咗張券.....見未夠鐘c9就搵地方企抖下咁、而LLB就真係企响人地個booth等抽獎,點知等等下LLB就走嚟搵我話抽到隻鮑魚、叫我同佢一齊過去食!

就係呢間海味舖.....




成隻手掌咁大嘅鮑魚,我倆都係第一次.....



食飽鮑魚c9同LLB比咗$1蚊之後竟然覺得唔係幾好意思.....係咁意都幫襯下佢地買咗一set六罐嘅即食餸

最後攞住呢d戰利品+5支酒返歸.....大滿足!



2 則留言:

  1. 嘩 $1蚊隻鮑魚 超正呀

    回覆刪除
  2. 我都係last day 果個係尊貴美食區買左酒.. 不過就送貨...

    回覆刪除